Shoppingsugen och småsjuk

v. 38+3

Igår kom min gamla vän Cissi och hälsade på. Hon är gravid i vecka 27 med (vad jag i alla fall tror) är en liten tjej. Vi spenderade dagen med massa fika i form av blåbärsbullar och kladdkaka och senare thaibuffé och letande efter bebis- och mammakläder på stan. Det var skönt att ha någon att prata med om växande magar, namnförslag, gravidminnen och fasor inför förlossningen.


Cissi hade med sig en present till bebisen. Cool! ♥


När man går så här i väntans tider hinner man hitta många snygga saker man gärna vill ha. Just nu är jag väldigt sugen på de här söta kläderna från Emy Little - ett företag som designar moderna folklore-plagg till små barn. Tänk bara hur cool bebisen skulle vara i den här supersöta svarta tröjan med blombroderier på ryggen och de gula små knäbyxorna med röda hjärtan. Eller varför inte i en scarf med röda blommor? Som upplagt för lite dans till tonerna av ett dragspel!





Idag känner jag mig väldigt seg och trött. Har ont i huvudet och svettas. Ska nog sova lite middag nu och hoppas på en bättre eftermiddag!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0