sista dagen utan bebis

v.41+6

Denna soliga och vackra höst-lördag har jag och Marcus lämnat filmer och böcker på biblioteket, kollat fina möbler på Mio och handlat "inför förlossning-frukost" på ICA. God juice med fruktkött, massa baguetter, vällagrad ost, björnbärsmarmelad, vaniljyoghurt, frysta bär. Kan det bli bättre?

Med risk för att låta gnällig måste jag ändå påpeka att mitt bäcken sakta men säkert tar livet av mig! Imorse hade jag riktigt jäkla ont, speciellt när jag var tvungen att lyfta på benen, så Marcus fick hjälpa mig på med kläderna och i och ur bilen. Dessvärre tror jag att vår utflykt till staden gjorde saken ännu lite värre för sedan vi kom hem har jag i stort sett endast kunnat ägna mig åt en sysselsättning
- att ligga väldigt stilla i sängen.


Kommentarer
Postat av: mormor

Hej på er blivande föräldrar!!

Tänker på er alla tre hela tiden. I morron är det ju som sagt dags för att ta ut lilla plutten.

Idag har Lennart varit och hälsat på "morfar", han håller på med renoveringen av Sams gamla rum.

I morron är det tumhållardagen!!

Ha det gott.

Kram till er alla.

M

2009-09-19 @ 19:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0