grått, regnigt, tråkigt, söndag!

v. 41

De senaste dagarna har jag haft mycket mer ont i bäckenet än tidigare, speciellt när jag reser mig upp efter att ha legat ner ett tag. Har också haft mycket mensliknande värk. Hoppades och trodde till viss del att det var ett tecken på att förlossningen skulle sätta igång men än så länge har ingenting hänt. Förvärkarna har dessutom varit färre den sista veckan.
Just nu känns det nästan omöjligt att det kommer sätta igång av sig självt och jag är i princip inställd på att få vänta på att bli igångsatt, vilket jag blir om ungefär en vecka. Dock leder inte alla dessa spekulationer nån vart, utan vi får helt enkelt vänta och se vad som händer.



HELGEN

Fredag: Städade, Nils och Emelie var här och fikade, såg Idol och Kändisdjungeln (som för övrigt var riktigt pinsamt dåligt) och undrade om bebisen kanske skulle vilja komma ut
Lördag:
 Såg "Der Baader-Meinhof Komplex", åt hemmagjord pizza, fikade på "Elsies" och undrade som vanligt om detta kanske var dagen bebisen skulle komma till världen
Söndag: Såg dokumentär om Lasermannen, handlat mat på ICA, softat och nästan gett upp hoppet om att det ska komma nån bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0