EN MAMMAS BOKMYS I VINTERMÖRKRET

När man är mammaledig med en liten bebis finns det tyvärr inte så mycket tid över till annat än blöjbyte, amning, vaggande, vyssjande och tröstande. Men sedan nån månad tillbaka har Harry sovit så pass bra på nätterna att jag själv känt mig ganska utvilad och inte behövt sova middag så fort han slutit ögonen på dagarna. Därför har jag faktiskt unnat mig själv att någon gång varje dag bara strunta i allt annat och läsa. Det är jättehärligt, för även om jag är fysiskt närvarande hemma så kan jag försvinna nån helt annanstans en stund.
Igår läste jag ut "Tidsresenärens hustru" av Audrey Niffenegger. Den var både spännande, underhållande och sorglig, och de sista sidorna fick jag kämpa för att hålla tårarna tillbaka. En typisk tjejbok fullproppad med kärlek, lycka och sorg. Passar perfekt när vädret är grått och regnigt och allt man vill är att sitta inne i värmen. Rekommenderas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0