MAMMAKVÄLL

Ikväll ska jag få lite egentid. Då ska jag bara vara Amanda och passa på att göra två saker jag inte gjort på väldigt länge - träna och sola. Jag har sett fram emot att göra det länge, men på grund av graviditet och liten bebis har det liksom inte gått. Jag slutade träna några månader in i graviditeten och sola har jag inte gjort sen långt innan det. Jag hoppas det blir lite lättare framöver att få in i alla fall träningen som en rutin i vardagen, även om Marcus är borta mycket i jobbet. Det är faktiskt väldigt avslappnande samtidigt som man svettas och tar i så mycket att man tror att man ska dö. Man kommer bort en stund och kan tänka på något annat. Dessutom är känslan efter man har tränat väldigt härlig, man blir så stolt över sig själv och får sådär skönt ont i hela kroppen.
Så nu ska den dallrande bebismagen och den bleka vinterhuden bort!


Kommentarer
Postat av: Farmor/svärmor

Hoppas din kväll blev precis så skön och avkopplande som du önskade. Det är du väl värd, Amanda. Kram på dig!

2009-12-08 @ 20:39:28
Postat av: g.mormor

Ja, jag önskar precis som farmor, men inte för mycket solarium, jag har kompisar som tyvärr är alldeles för mycket "solade", det är inte vackra rynkor dom har. Lagom är bäst! Du är vacker som du är, lilla vän!

Kram g.m



2009-12-08 @ 22:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0