SAKER VÄRDA ATT TÄNKA PÅ

Nu ligger Harry och sover.
Jag tänker på hur glad jag är att jag har honom och hur mycket han betyder för mig.
Jag tänker på hur skönt det är när han sover och hur mysigt det är när han vaknar igen.
Jag tänker på hur mycket jag saknar Marcus som inte är här hos oss just nu.
Jag undrar om Harry på något sätt förstår att vi inte är hemma, att pappa inte är här och allt inte är som vanligt.
Jag tänker på att vår lilla familj får återförenas om mindre än en vecka och på att vi snart får vara lediga tillsammans i tre veckor.
Jag tänker på hur glad jag är att det är vi tre!

            
                                         Mammas älsklingspojkar! ♥


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Tänk, där var han ju bebis och nu är han en stor tomtegubbe. Stor o söt!!

Han längtar säkert också efter pappa, och vad tror ni att pappa gör då?

Kram M

2009-12-09 @ 16:45:24
Postat av: Farmor

Dina pojkar kan vara glada att de har dig! Saknar er alla tre. Kramar! Farmor

2009-12-11 @ 19:46:28
Postat av: Farmor

Dina pojkar kan vara glada att de har dig. Saknar er alla tre. Kramar från farmor

2009-12-11 @ 19:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0