SAKNAD



För bara några månader sedan var jag som vilken 19-åring som helst, förutom att jag hade en stor bebismage. Jag gick på gymnasiet, bodde hemma, umgicks med mina vänner.
Nu bor jag i egen lägenhet i en helt ny stad och har en liten bebis. Jag menar inte alls att jag vill byta bort nåt av det, men vissa dagar kan jag sakna min gamla livsstil väldigt mycket. Den försvann liksom så plötsligt. De där tre gymnasieåren bara flög iväg och jag vet inte riktigt vart dom tog vägen. Jag tror tiden gick så fort för att jag trivdes så bra och var omringad av så många roliga människor. Det var där, på gymnasiet, som jag växte - både till det yttre och inre - och till stor del var mina vänner med och formade den person jag blev. Vårat gäng, med alla galna människor, knäpp humor och underbar atmosfär, har varit och är fortfarande en viktig del av mitt liv. Jag saknar mina vänner, jag saknar Karro (min gymnasieskola), jag saknar Örebro. Förhoppningsvis förblir de en del av mig även framöver.

På fredag kommer jag och hälsar på!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Ja, det har varit en omställning som heter duga. Lämna Harry till mormor o morfar några timmar nu när du är i Nora och passa på att träffa dina kompisar. Man behöver det ibland...

2009-10-12 @ 18:09:54
Postat av: Dea

Då ska vi ses lilla mammi :) Jag saknar dig!

2009-10-13 @ 10:10:14
Postat av: Elin

åååh varför visste inte jag :( fan vad jobbigt saknar dig mindy baby!

2009-10-20 @ 09:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0