nostalgi

v. 41+4

Som den gamla jultidningsförsäljare jag är har jag nu själv beställt några fina saker från en av årets små säljare:

- en almanacka för 2010 med jättefina bilder av en konstnär jag gillar - Alphonse Mucha
- "Mysteriet på Greveholm" på DVD

Det fanns så himla många roliga och fina filmer och böcker som jag blev helt nostalgisk av att bara se. "Fem myror är fler än fyra elefanter", "Bland tomtar och troll", böcker med gamla julberättelser, skivor med Astrid Lindgren-sånger.
Längtar tills jag kan börja köpa sånt till bebisen!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman! följer din blogg nu, du kan ju kolla in min också if u got time big mami! :)<3

http://staarstruck.blogspot.com/

PUSS hoppas det går bra på söndag

2009-09-17 @ 09:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0