bebisträff i örebro.



Redan en vecka sen vi träffade Dea och Charlie!
Vi åt på Creperiet, som kan rekommenderas till alla med barn. Där finns ett eget rum för barnfamiljer, med mikro, skålar och bestick som gör det lätt att fixa mat till de små liven. Dessutom har dom en liten inhägnad lekplats. Toppen när grabbarna blir lite större!
Efter vi ätit begav vi oss till vår gamla skola. Jag har tänkt gå dit och hälsa på med Harry förut men det har aldrig blivit av. Det kändes jättekonstigt att vara där igen. Det var där vi hängde med kompisarna, lyssnade på tråkiga genomgångar, redovisade uppgifter, hade betygsamtal och tog studenten - och nu, nästan ett år senare, stog vi där med varsin barnvagn och kände oss allmänt vilsna. I receptionen ringde de till vår gamla lärare Evagelia och sa att hon hade besök av fyra personer. Hon blev ganska chockad när hon fick se oss, men tyckte nog samtidigt att det var roligt att se vad det blev av magarna. Hon tog glatt på Charlie på armen och vi påbörjade vår lilla vandring runt på skolan för att hälsa på gamla lärare. Jag träffade mina gamla bildlärare. Sista månaderna i skolan hade jag nästan bara bild och vi arbetade väldigt intensivt med vår utställning, så de hade undrat mycket över hur det hade gått för mig och magen som de sett varje dag. Besöket blev hursomhelst en succe och alla ville att vi skulle hälsa på igen. 
Därefter var det dags för vår favvoaffär - Myrorna ♥
Dagen avslutades med en kortis på stan och sen åkte jag och Harry hem för att äta tårta med syjuntan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0