på jakt efter den perfekta tårtan.

Jag håller på att planera tårta till Harrys dop och letar inspiration som en galning. Jag vill verkligen göra något roligt och extra fint på hans dag! Dock var jag inte beredd på den värld av fyllningar, redskap och verktyg, dekorationer och varianter av tårtbottnar som gömmer sig bakom en simpel google-sökning. Bloggar, hemsidor och forum fulla med galet fina och sjukt avancerade tårtor! Tydligen finns det människor som lägger ner myyycket pengar och tid på att tillverka unika tårtor. Roligt! Inte för att jag har varken tiden, orken eller plånboken att göra en så extravagant tårta, men jag har sannerligen fått massor av ideér på vad man skulle kunna göra. Kolla bara denna coola café-tårta:


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Hej Mandis. Jag erbjöd mej att hjälpa till med nån tårta, men ska dom se ut så här så får jag ta tillbaka mitt erbjudande. Men läckert är det. Ha inte så stora ambitioner, det blir så bra vad det än blir. Var och en gör på sitt eget vis.

Ha en riktigt skön helg med mat och mys.

Kram!!! M

2010-04-09 @ 09:45:29
Postat av: Snart pappa.

Godmorgon. Den där tårtan var inte ful.Café har såna här coola tårtor

2010-04-10 @ 11:54:03
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0