back to school.

Idag var första dan i plugget. Lite upprop, info, rundvandring och foto (!). Min nya klass är på drygt 30 personer, så vi är ganska många. Majoriteten är tjejer och de flesta verkar vara runt tjugo. Två andra tjejer kommer från Örebro (så nu är jag inte längre ensam om att gnälla i stan) och en av dom bjöd hem mig och en massa andra tjejer på te och sockerkaka i eftermiddags. Jättekul att äntligen lära känna lite folk! Harry, som följde med, tyckte dock inte att det var lika kul att sitta still och lyssna på tjejsnack, men jag är glad att jag äntligen kommit ut ur lägenheten och påbörjat ett eget liv :)
Imorgon blir det heldag med Designteknik A. Spännande!

Köpte för övrigt en ny dator idag. En plugg-dator!


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Lycka till!! Kul med nya kamrater både för dej och Harry.

Jag tyckte bara att det var långa dagar för er båda, alla tre menar jag, men är det roligt går allting.

M

2010-08-24 @ 09:34:20
Postat av: Farmor

Åh vad roligt för dig! Man behöver få ett eget liv utanför hem o barn. Hoppas ni får en go sammanhållning i klassen. Kram!

2010-08-24 @ 11:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0