inskolning.

Igår ringde dom från dagis och sa att vi fick börja inskolningen tidigare om vi ville. Dom hade fått ett återbud och hade en plats redan på onsdag, den 18e augusti. Det var typ det bästa som kunde hända, för då får jag också vara med och skola in. Det hade jag inte kunnat annars eftersom jag börjar skolan samma dag som Harry egentligen skulle börjat. Så nu får jag vara med onsdag, torsdag, fredag, och sen tar Marcus över måndag, tisdag. Helt ofattbart vilken tur vi hade! Av nån anledning verkar allt lösa sig till det bästa i precis sista stund :)


Kommentarer
Postat av: Farmor

Härligt att allt löser sig för er! Lycka till med inskolningen.

2010-08-12 @ 08:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0