möbelfix.

Jag har precis anmält mig till en kurs på Studieförbundet Vuxenskolan - Fixa dina möbler. Jag tänkte klä om min gungstol/fåtölj, dels för att jag vill ha ett annat tyg på den men också för att jag inbillar mig att det kan vara bra för min "framtida karriär" att ha lite koll på hur man klär om möbler. Så nu letar jag tyg för fullt. Grått ska det vara, antingen i nåt coolt material som mocka eller manchester eller med nåt fint 50-talsmönster. Lättare sagt än gjort. Vet ni var man kan hitta möbeltyger?


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Hej.

Olssons i Örebro har ialla fall haft mycket snygga och prisvärda tyger. Det ligger ju inte i Nässjö förståss men ni kanske kommer upp en tur nångång.HOPPAS JAG.

Kram

2010-08-30 @ 19:34:22
Postat av: Annika

http://www.rosahuset.com/?gclid=CJLbks-h46MCFUkrDgodOnStGA

Kanske kan vara nåt :))

2010-08-31 @ 10:10:26
Postat av: mormor

Jag kan spana på tygaffären granne med jobbet.

2010-09-08 @ 20:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0