sleepy baby.

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här, men Harry sover för länge! Nuförtiden sover han näastan alltid tolv timmar per natt, från sju-åtta på kvällen till sju-åtta på morgonen. Jag måste ha blivit knäpp som ens tänker tanken, men jag funderar på att börja väcka honom lite tidigare. Snart är det ju dagisdags och då kommer det bli tidiga mornar. Kanske är det bättre att vänja honom nu än att det ska komma som en chock och han ska vara sur och jobbig på dagis? Ni som har barn, hur tycker ni jag ska göra? Ska jag börja väcka tidigare nu eller vänta tills han börjar på dagis och ställer om tiden själv?


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Hej.

Får vi som har haft barn också va med och tycka?

Låt honom sova så länge han kan, tids nog är det dags för väckarklockan och den kommer att styra honom för resten av livet.

Kramis!

M

2010-08-09 @ 12:32:46
Postat av: fru Löfborg

Håller med g.mormor :-)

2010-08-09 @ 13:11:31
Postat av: Linda

Hej!



Jätteskönt att han sover så länge. Låt honom sova, det där med hur länge de sover kan ändras snabbt... När han börjar på dagis kommer rytmen ändå att förändras så det löser sig säkert då.



Kram Linda

2010-08-09 @ 16:22:07
Postat av: jennifer

Ja verkligen! Kommer ni upp i helgen? :) Kram!

2010-08-09 @ 23:16:00
URL: http://jennalfredsson.blogg.se/
Postat av: Farmor

Låt lill-killen sova. Snart är han inne i ekorrhjulet..

2010-08-10 @ 09:51:48
Postat av: Farmor

Låt lill-killen sova. Snart är han inne i ekorrhjulet...

2010-08-10 @ 09:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0