jul, mellandagar och nyår.

En månads lov med sovmornar och långa lediga dagar. Trodde jag ja! Det är fullt upp mest hela tiden tycker jag. Men egentligen gör det ingenting, jag älskar jul och nyår och att fixa med all mat, alla klappar och planering.
Sen annandagen har vi varit i Nora. Har hunnit med att träffa flera vänner och släktingar redan, så idag ska jag och Marcus ge oss iväg på mellandagsrea och "Harry Potter och dödrelikerna" i Örebro. Skönt att hinna gå i affärer i lugn och ro utan en ettåring som håller på att dö av rastlöshet i vagnen.
Imorgon bär det av hem igen, måste hinna planera och fixa med all mat inför nyår! Då blir det parmiddag hos oss :)


Kommentarer
Postat av: farmor

Ha en skön dag och passa på att njut. Kram på er!

2010-12-28 @ 09:01:10
Postat av: mormor/mamma

Ni får gärna gå på rea oftare.Gullegrisen kan vara hos oss. Vi hade en härlig dag med Harry. Flytta närmre vetja, så kan vi alla bistå med mer avlastning...

2010-12-29 @ 19:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0