några ord från en stolt mor.

Marcus och Harry är lediga den här veckan och häromdagen åkte de med Danne till Jönköping. Harry älskar Danne, han är världens bästa lekfarbror och barnvakt. Marcus skulle iväg och tatuera sig så under tiden åkte de andra hem till Dannes mamma. Harry var lite avvaktande först, som han kan vara mned främmande människor, och höll sig väldigt nära Danne. Bara det tyckte jag var väldigt gulligt, att han blev som en extrapappa. Efter att mamman bjudit på ostfralla, bulle och pepparkakor förstod dock Harry att hon var väldigt snäll hon med. Så allt hade funkat superbra och Harry hade inte alls brytt sig om att varken jag eller Marcus var med. Så sött, min ettårige son helt ensam hemma hos en okänd dam med sin barnvakt. Men det gulligaste var ändå något som Daniels mamma hade sagt: "Jag har hört talas om såna här barn, men aldrig riktigt trott på att dom finns".
Kan inte bli annat än stolt ♥


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Sträck på er!! Ni har ju världens finaste son. Vacker att se på och ett sinne som en ängel.

Ha en skön helg med Noraborna.

Kram M

2010-12-10 @ 12:55:10
Postat av: farmor

Men han är ju världens sötaste, mysigaste, finaste och bästa lilla unge. Så är det bara.

2010-12-13 @ 14:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0