så var det måndag igen.

Hejsvejs! Dålig uppdatering här på bloggen, jag skyller på förkylningar och massa ton med plugg som jag håller på att gräva mig upp ur.
Marcus och Harry är lediga den här veckan så jag behöver inte tänka på dagishämtingar och lämningar utan kan fokusera på mitt. Imorse var jag en sväng på skolan för att lämna in mitt bidrag till barstolstävlingen! En i vår klass kommer få sin barstol tillverkad och utställd på Stockholm Furniture Fair i februari, så jag tyckte det var värt att lägga ner lite tid på en säljande presentation av den. Målade min bänk också. En bänk som jag gjort helt själv i Prototyptillverkningskursen. Den är snart helt klar, ska bara torka och monteras ihop. Jag är superstolt över den, att jag klarat av att göra den helt själv! Så kom hem till oss och provsitt! :)
Resten av dagen måste jag fixa några skisser, slänga ihop en ansökan om stipendie för studieresa till Milano och plugga till tenta som jag tror är på fredag. Eller torsdag..

Förresten har jag gått runt och trott i nästan två veckors tid att jag är helt klar med julklappar. Nu har det dock gått upp för mig att jag måste köpa något till Marcus med.. Har i och för sig redan köpt en liten grej, men jag vill komma på något stort och fint. Så ni som har förslag, dela gärna med er! Han läser ändå inte bloggen så det är bara att kommentera på!


Kommentarer
Postat av: farmor

Vad duktig du är som har fixat alla julklappar! Trots plugg och förkylningar. Jag har inte köpt en enda ännu. Det enda jag kan komma på till Marcus är skivor, böcker och filmer men det köper man ju alltid till honom... Återkommer om jag kommer på något! Kram!

2010-12-06 @ 13:05:35
Postat av: g.mormor

Jo jo, studieresa till Milano, det kan väl duga. Jag menar att det vore väl jättekul om det blev av. Bänken låter intressant, den måsta du fota av när den är klar. Tyvärr inga ideér på klapp till Marcus.

Pulka-pengen är på väg!

Kram M

2010-12-06 @ 15:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0