nora 7/2-14/2 2010.











Mycket har hänt under veckan vi var hos mina föräldrar.
Jag har fyllt 20 och fått massa fina presenter (lila klocka, Heroes säsong 2, salt - och pepparkvarnar, necessär, vin, kamera, blommor, pengar, choklad..)
Efter att ha varit två små vita streck i några dagar fick Harry sina första tänder den 9:e februari.
Jag och Harry har varit i Örebro och hälsat på Elin och Anna. Första gången Harry fick träffa dom.
Vi har träffat i stort sett alla släktingar och blivit bjudna på lunch hos Harrys gammelmormor och Lennart.
Harrys mormor, morbror, gammelmorfar och Anneli har varit magsjuka. Tur bara att vi inte blev smittade igen! Även Harrys farmor och farfar har varit dåliga men på annat håll.
Jag har varit på party med tjejerna för att fira min födelsedag.
Det var en bra vecka!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Tänk att när du skrev "även Harrys farmor o farfar har varit dåliga" så tänkte jag en kort stund att det var några figurer i Nora tills jag insåg att det är ju Glenn o jag! Haha! Det lät som om du pratade om en gammal gubbe o gumma... Fortfarande har man ibland svårt att fatta att man verkligen är Farmor med stort F. Men mysigt är det!

2010-02-16 @ 20:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0