saturday night.

Lördag kväll. Sista kvällen med OS. Som tur är. Jag hade tänkt gå och lägga mig nu men Marcus tvingade mig att sitta uppe tills skidorna är slut. Kan jag väl gå med på, det är ju faktiskt inte OS så ofta.

Idag har vi varit på stan. Kollat bokrea, köpt grejer till dopinbjudningar (yes, dopet är planerat och inbjudningar på g) och köpt ny pjamas till Harry. Det blev en rosa-lila med Muminmotiv. Jag som älskar Mumin tyckte den var jättefin men Marcus tyckte inte att Harry skulle ha "tjejfärger". Tjejer kan ju ha blått och grönt så varför kan inte killar ha rosa och lila?
Innan vi gick hem fikade vi på Thimons. Jag drack varm choklad och åt semla och blev så jääävla illamående. Bara en stor hög med grädde i magen. Usch! Kunde inte äta nåt mer förrän Marcus bjöd på biffar, potatis, sås och lingonsylt vid halv åtta. Det kittlade dödsskönt i kistan.
Återkommer med bilder från helgen imorgon.


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Kittla dödskönt i kistan. De va myrer de!! Om det var lingonsylten från mej, kan det va varit myrer i den, vem vet. Den är ju från hemliga skogen, du vet. Där finns mycke myrer. (myror)!

Kram M

2010-02-28 @ 17:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0