tatueringsplanerna förstörda.

Idag har vi som sagt vart i Jönköping. Gick på stan, köpte en brun och fin bilbarnstol till Harry och åt på Max. Syftet med utflykten var egentligen att jag och Marcus skulle beställa tatueringstid hos Albin på House of Pain, men när vi väl kom dit visade det sig att det var hans sista dag där idag. Jag blev jätteledsen, ville verkligen tatuera mig hos honom, och nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Kanske får det bli hos hans kollega på House of Pain. Hursomhelst har jag ju redan en tid inbokad hos Peter på Rainbow Tattoo i Nora den 18 maj. Då blir det rosor på fötterna. Kolla in Peters bilder här:

http://rainbowtattoo.se/bilder_peter.php


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Rosor på fötterna? Är det inte lite knäppt att göra så, tänk när du blir gammal och får rynkor på fötterna, då blir det vissna rosor. Tja, det kanske inte är så dumt ändå. Snygga bilder har dom på Rainbow i alla fall.

Trevlig helg!

Kram!

2010-02-27 @ 11:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0