vaccination.

Vikt: 8420 g Längd: 69,3 cm

Stackars, älskade Harry. Han blev vaccinerad idag - 5-månadersvaccinationen mot difteri, stelkramp, kikhosta, polio, influensa och pneumokock. En spruta i varje ben. Spruträdd som jag är klarade jag inte av att titta på. Harry satt i mitt knä och när nålen stack ryckte han till och efter någon sekunds förvirring började han gråta förtvivlat. Jag kunde knappt hålla tillbaka tårarna, jag tyckte så synd om honom som är så liten och hjälplös och fick så ont. Han förstog ju inte vad som hände. Som tur är gick det över ganska fort, han fick lite mat direkt efter och sen somnade han i vagnen på vägen hem.
Nästa gång får Marcus gå!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Usch, ja. Det där är inget vidare. Men vad han har växt! Kram på er.

2010-02-23 @ 10:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0