äntligen helg.

Äntligen är det helg. Som jag har längtat. Harry har sovit dåligt hela veckan, låtit massa i sömnen och konstant vänt och vridit på sig. Hans nattliga gymnastik leder till att han sparkar upp sig själv till ett hörn av sängen och ligger med huvudet mosat mot spjälorna. Då sover han såklart ännu sämre och låter ännu mer. Vissa nätter den här veckan har jag vaknat typ en gång i halvtimmen av att han bökat runt och grymtat i sömnen. Baaah..
Obeskrivligt skönt att Marcus tog hand om lillskiten inatt (speciellt eftersom han vaknade vid tolv-ett och ville äta) så att jag fick sova lite. Sovmorgon till sju! ♥

Idag ska vi göra smörgåstårta!


Kommentarer
Postat av: mormor

Är det inte små killar som låter på nätterna så kan det vara stora som gör det. Din pappa har snarkat lite...

Jag är avis på smörgåstårtan. Dela gärna med dig om du har ett bra recept.

Igår var vi hos morfar och Annelie och åt gott, kluttar och gulasch. Pussa Harry från mormor och morfar.

2010-01-17 @ 11:21:37
URL: http://harryochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0