ÅRET SOM VAR

År 2009 var nog utan tvekan det mest händelserika året i mitt liv. Det har varit både roligt, spännande, jobbigt och svårt.
Jag har tagit studenten. Jag har flyttat ihop med Marcus och hamnat i en ny stad. Jag har varit gravid, gått igenom en förlossning och blivit mamma till en liten nyfödd bebis.
Mina planer för 2010 är att vara mammaledig fram till sommaren, flytta till en större lägenhet, sommar- (och kanske) helgjobba, skola in Harry på dagis och att börja plugga igen. Jag ser såklart även fram emot att följa Harrys utveckling och se honom lära sig sitta, äta mat, krypa, stå, gå, säga sitt första ord. Innan året är slut kommer han vara ett år och tre månader.
Jag ser fram emot att se vem han är då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0