söndag.

Idag blev jag återigen svarthårig. Efter studenten färgade jag håret rött, och efter det har jag varit brunhårig, men nu var det dags för svart igen. Jag brukar alltid tröttna på det svarta efter ett tag men när jag väl lyckats få till en ny färg saknar jag att ha svart år igen. Men, men. Det är roligt med lite variation.

För några timmar sedan lagade jag moussaka. Lagom som allt var klart och jag skulle sätta in formen i ugnen visade det sig att ugnen inte fungerade! Så där stog jag med massa mat som inte gick att äta.. Som tur är finns det ju pizza :)


Kommentarer
Postat av: Farmor

Tur att ni hade vatten i alla fall så du kunde skölja ut hårfärgen;-)) Farfar får fixa nu spis till er, en "riktig" en som husägaren naturligtvis ska betala.

2010-01-11 @ 13:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0