utflykt till cissi och isac.

Det är roligt att hitta på saker med Harry men även de minsta utflykter kräver mycket planering och eftertanke. Man måste planera in hans måltider och packa med allt man kommer behöva under dagen, och tankar som var och när kan han äta, var kan jag byta blöja, vad ska jag roa honom med om han blir ledsen? gnager konstant i bakhuvudet.
Igår var det dags för en dag i Jönköping. Vi hälsade på hos Cissi och hennes lille Isac som hunnit bli två månader. Vi gick lite på stan i snöovädret innan vi åkte hem till dom och åt souvlaki och fikade med semlor. Vi hade jättetrevligt och det var roligt att äntligen få träffa Isac och se hur familjen bor. När vi skulle åka hem missade vi ett tåg med tio minuter och fick vänta en timme på nästa. All stress och hundraprocentig koncentration under dagen hade gett mig en lätt huvudvärk som utvecklades till en jobbig migrän när jag satt där på stationen och frös och var rädd att Harry skulle vakna och vara ledsen och hungrig. Han vaknade i och för sig men var snäll och glad. På tåget började huvudvärken fräta sönder min hjärna och trodde hela tiden att jag skulle kräkas. Jag ville bara hem, hem, hem! När vi kom till Nässjö vid sju fick jag halvt levande och halvt död skjuta vagnen i en decimeter snö hem, mata och lägga Harry, äta en färdigpizza och bara ramla i säng. Det är som sagt roligt att hitta på saker som bryter vardagen men nu får det dröja ett tag till nästa gång..


Kommentarer
Postat av: Ing-Marie

Synd att du fick huvudvärk, mej jag hoppas ni hade en trevlig dag i alla fall.

2010-02-01 @ 15:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0