ja,

jag kom in! Fick beskedet idag, i ett stort kuvert med Tekniska Högskolans logga. Det kändes pirrigt att öppna det, högtidligt på något sätt. Genom att öppna det där till synes obetydliga kuvertet visste jag att mina framtidsplaner på bara några sekunder kunde förstöras. Krossas, blåsa bort och lämna mig kvar i en stor förvirring med frågan "vad tusan ska jag göra nu?". Men istället möttes jag av orden "hjärtligt välkommen... vi ser fram emot att få se dig på uppropet..." Där döljdes inte något smakfullt formulerat avslag, utan två A4 fulla med text, tider och datum, "tänk-på-det-här" och andra typiska skolgrejer. För jag ska bli student! Tillbaka till skolbänken. Och det känns så jäkla bra! Nu vet jag äntligen, till 100%, vad jag ska göra :)


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Grattis!

Jätteroligt at du kom in, men jag tvivlade aldrig på det.

Kram M

2010-07-18 @ 11:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0