jag skrattar så jag gråter.

Ja herregud, här sitter jag och skrattar så mycket att jag gråter och nästintill kissar på mig. Marcus badar Harry inne i badrummet. Till en början var allt som vanligt - Harry plaskade vilt bland skummet och lekte med sina små badleksaker - men för några minuter sen hörde jag Marcus säga, lite desperat "Kom, det har hänt NÅT HEMSKT!" Jag hann tänka tusen saker, Harry har drunknat, baljan har spruckit, en ny monsterspindel har letat sig in i vårt badrum, men icke. När jag kom in i badrummet var Marcus helt förstörd och sa med panik i rösten "Harry bajsade i baljan..." Så jag fick hålla i Harry medan Marcus hällde ut bajsvattnet. Jag skrattade halvt ihjäl mig, för att hela situationen var så jäkla komisk men lika mycket av glädje över att jag inte behövde ta reda på skiten, och Harry stod bredvid och skrattade sitt hånskratt. Den sluge lille busungen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0