update.

Nu när man inte längre behöver oroa sig för att få värmeslag enbart av att andas tänkte jag ta tag i bloggandet igen. Har varit lite dålig på det såhär i flytt-, semester-, och sommarjobbstider. En liten uppdatering kanske skulle vara på sin plats.

Vi blir mer och mer klara i lägenheten. Eller.. Klar kanske man aldrig blir, men vi börjar komma i ordning i alla fall. Vardagsrummet är väl det som varit längst ner på prioriteringslistan, så där finns det en hel del kvar, men annars börjar det kännas som hemma.
Mormor och Lennart var här i Nässjö i måndags. Vi fikade hemma hos oss och gick sen en sväng på stan innan vi tog varsin cider/öl på Guldgaffeln. Förutom familjen har inga släktingar på min sida varit här, så det var roligt att få visa upp hur vi var det på riktigt, och inte bara på bloggen.
Idag skulle jag och Harry åka till Jönköping. Gå på stan och titta lite i affärer. Dock räknade jag lite fel på tiden, så lagom som vi kom till stationen såg vi tåget åka. Från en perrong lite längre bort. Utan oss. Så det var bara att knalla hem igen, eftersom nästa tåg gick en och en halv timme senare. Får åka imorgon istället.
På fredag eller lördag bär det av till Nora och sommarstugan. På lördag kväll blir det party med tjejerna :) Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0