vecka 26.

Sista arbetsveckan är snart över. Det ska bli mycket skönt även om det varit kul att göra någonting på egen hand, utan en bebis. Två prova-på-vuxenlivet-veckor var precis lagom för en ovan, mammaledig 20åring! Dock kan jag inte påstå att jag är speciellt förtjust över alla dessa ormar som envisas med att skrämma mig! Det är ett evigt prat om ormar hit och ormar dit, alltid är det nån som sett någon eller känner till deras gömställen. Jag har hittills klarat mig ifrån dom, men idag såg jag årets första. Jag höll på att köra över den med flakmoppen samtidigt som jag nästan kräktes och svimmade på samma gång. Ormar är det absolut värsta jag vet och nu tydligen kryllar det av dom vid jobbet.. Men hursomhelst så är det ju sista dagen imorgon. För att fira det bjöd mormor och Lennart mig på middag på Maria Langs Krog igår. Mycket trevligt ställe med god mat. Som om det inte vore nog ska jag dessutom till Stockholm på lördag och äntligen få träffa Harry och Marcus igen! Det blir en weekend i storstaden med svärmor och svärfar. Bo på fint hotell, titta i roliga affärer, äta god mat.
Men Glenn, det blir nog inga ormar på Skansen för min del!


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Hej!!

Hoppas ni hade en underbar helg i Stockholm. Vädret kunde inte vara bättre. På torsdag är det samlarmässa, den missar du, hur ska det gå?

Ha fortsatt skönt i sommar.

Kram M

2010-07-06 @ 10:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0