19 juni 2010.

Idag har vi tillbringat dagen i sommarstugan. Kom hit igår. Inte nåt höjdarväder, men desto större anledning att sitta inne och se det vackra bröllopet mellan Vickan och Daniel. Jag och mamma har suttit och gottat oss i fina och fula klänningar, fina och fula människor och allmänt skvaller om kända och okända. Ett mycket fint och romantiskt bröllop som, om jag ska vara ärlig, väckte lite avund nånstans inom mig.
Så kronprinsessan, och du läser min blogg, grattis på bröllopsdagen!


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Ja du gumman, vad sa vi om júni nästa år? Jag menar istället för slupen så finns det ju båtar i Vikern som är lika fina, eller finare som kan köra er över viken. Tänkt på det.

Trevlig helg.

Kram M

2010-06-19 @ 20:18:32
Postat av: Elin

Ååh jag satt o kolla från 8 på möra till 12 grät säkert 164435742354 ggr JAG VILL OCKSÅ GIFTA MIG!

hahaha

2010-06-20 @ 15:34:40
Postat av: Farmor

OCH JAG VILL GÅ PÅ BRÖLLOP!!! Ska genast lobba för detta hos sonen min (den äldsta, alltså. Den yngre är inte att räkna med ännu på ett bra tag). Det var ett väldigt fint bröllop. Tror till och med Glenn fällde en tår vid Daniels tal...

2010-06-21 @ 10:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0