internetshopping i mitt hjärta!



Idag har vi även hunnit med en promenad till våra gamla kvarter! Marcus hämtade min cykel i gamla huset medan jag hämtade ut denna affisch på OKQ8. Beställde den häromdagen till Harrys rum. Jag älskar den! Svensk design i sann retro-anda, dessutom till en billig penning! Den heter "Djurens ABC" och är formgiven av Lotta Bruhn. Tillsammans med denna gröna IKEA-ram blir den superfin inne hos lillkillen. Jag älskar att blanda billiga möbler (som IKEA - vad hade ni trott, jag har ju praktiskt taget vuxit upp där!) med lite dyrare, finare designergrejer. Så gör som jag - unna er nånting fint från nån av alla roliga och inspirerande webbutiker!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Jättefin!

2010-06-15 @ 08:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0