jag älskar...

...vår nya lägenhet! Jag trivs så himla bra här. Lugnt område, fin trädgård, gröna träd utanför fönstret, dörrar som går att stänga helt, golv som inte knarrar, balkong, nya fönster, gott om plats, mysigt hus, bra tvättstuga, ett riktigt badrum! Det är inte lyhört, inte lika mycket insyn, ingen trafik på nätterna! Barnvänligt område och familjärt hus med trevliga grannar.
Dessutom älskar Harry sitt nya rum vilket betyder väldigt mycket. Han tycker det är jätteskönt att ha sitt eget ställe där ingen säger "Nej!" eller "Fy!" eller "Gör inte så!". Där har han alla sina saker och där behöver man inte passa upp på honom hela tiden. Han får krypa och klättra och leka bäst han vill, och det är skönt för både honom och oss!
Här kommer vi förhoppningsvis stanna ett bra tag :)


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Jag säjer bara..Lycka till i nya lyan!!

Idag är det Bassens stora dag att sluta skolan. Ja för i sommar i alla fall.

Ha en skön helg!

Kram M

2010-06-10 @ 09:09:49
Postat av: Farmor

Jag håller med. Den är jättefin er nya lya. Det var så kul att se Harry leka på sitt rum. Han visste precis att hans leksaker låg i backarna. Så himla söt när han satt där på sina små knän och rotade runt.

2010-06-10 @ 14:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0