freitag.

Igår blev en fullspäckad dag. Jag och Harry var på babymassage på morgonen. Han tyckte nog mer om det den här gången men han var ändå ganska busig och ville helst inte ligga still på rygg. När vi kom hem runt lunch bestämde jag och Marcus oss för att åka till Jönköping på en liten impuls-utflykt. Marcus var ledig men hade jour, så jag var lite nervös att hn skulle behöva åka iväg så jag och Harry fick ta tåget hem, men det var inga problem. Han beställde tatueringstid till samma dag som jag och sen åkte hem till Linda och Stefan och fick träffa deras lilla tjej. Hon var bara en vecka gammal. Ett pyttelitet knyte med massa svart hår som bara sov och sov. Så söt!

På tal om tatueringarna, jag har fått lite frågor om vad det är vi ska göra. Men det får bli en överraskning. Hihi.


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Ingen tatuerad orm på kinden bara!! Men vill ni stå ut med pinan så ok då. Snacka bara inte om att vara spruträdd. Det är ju en baggis i fråga om detta. 1000 sprutor för en bild.

Kramis!

M

2010-03-06 @ 17:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0