halvårsdagen.



Igår var det ju som sagt Harrys halvårsdag. Vi firade med kladdkaka och massa mys.
Vi gick en sväng på stan och Harry fick denna supercoola bruna skinnjacka i present. Han kommer bli tuffaste bebisen i Nässjö i vår :)
Jag solade under tiden som Marcus handlade mat. 30 underbara minuter i solariet! Jag somnade, sov hur skönt som helst och vaknade upp brun och fräsch. Kan det bli bättre?
Harry var på bushumör hela dagen. Efter att ha varit vaken hela eftermiddagen och lekt och krypit omkring hur mycket som helst somnade han som en stock vid sex. Då blev det god mat och sedan "Män som hatar kvinnor" för mor och far. Eller nja, vi såg början på filmen, sen blev vi supertrötta och gick och la oss. Men jag fick i alla fall Marcus att se lite av min besatthet :) 


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Vicken kille!! Passa honom för brudarna, det finns nog många som skulle vilja satsa på honom!!

Kram från ett snöigt Nora!!

2010-03-21 @ 10:52:47
Postat av: Farmor

Så oemotståndlig! Oj, vad han är lik sin mamma! Det är väl bara vicket på tårna som kommer från far;-))

2010-03-21 @ 19:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0