kaos på vardagsrumsgolvet.



Så här ser det ut när Harry dragit fram genom vardagsrummet. Det är ju superkul att dra ut varenda film mamma och pappa har på golvet och liksom sprattla runt på dom. Desssutom har han flera gånger lyckats sätta på videon (något han ärvt av sin mor? Och ja, vi har fortfarande en video! Jag älskar mina gamla VHS-filmer och tänker INTE skiljas från dom!!).
Man får hela tiden vara med och ta bort honom från saker han inte får röra. Det är
 så himla intressant med alla tidningar, böcker, sladdar, spel, stereon, DVDn.  Marcus bas är en annan favorit. Välter Harry den över sig har jag nog två ledsna gossar att trösta. Så jag försöker hålla honom borta från grejerna. Försöker..
I nya lägenheten blir det inga prylar på under en meters höjd. Ny TV-bänk med skåp. Vi får ställa in alla saker i ett rum och stänga till ordentligt. Med hänglås!


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Hänglås och kasta bort nyckeln, det är nog enda sättet att ha saker ifred. Men vart har lilla bebisen tagit vägen, här ligger ju en stor kille på golvet.

Kram M

2010-03-18 @ 08:48:03
Postat av: Farmor

Han är ju bara så underbar! Man vill sluka honom med hull o hår! Krama honom jättemycket från farmor!

2010-03-19 @ 14:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0