lucky puppy.



Harry är som en liten hund när han ålar omkring. Jag säger "kom" och han följer efter vart jag än går. Ibland sticker han iväg fast han inte får och ibland blir det bajspaus. Min lilla valp!
De senaste dagarna har han börjat kasta sig runt halsen på mig, hålla i hårt och pussa (med väldigt öppen och blöt mun) på min kind. Det är precis som att han vill visa lite kärlek. Det är i alla fall väldigt mysigt även om det är omedvetet.
I förrgår började han dessutom äta bättre, lagom som jag skrivit ett inlägg om att han åt så dåligt. Mycket potatis till lunch och ganska mycket ersättning överhuvudtaget. Vi var på BVC i onsdags och de sa att det är helt normalt att det går lite upp och ner med maten. Det är väl tänder på gång om ett tag och dessutom har han ju varit förkyld. Men nu kommer kanske en äta-mycket-period igen. Hoppas!

6 månader imorgon. Grattis i förskott bebis! Sluta gråt nu, ät ordentligt och somna igen.


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Det är klart att han visar kärlek till sin lilla mutter, matte, menar jag. Krama lilla Harry på hans 6-månadersdag.

Ha det skönt i helgen och njut av ledigheten.

Kram M

2010-03-20 @ 07:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0