time for school.

Igår skickade jag iväg min högskoleanmälan. Jag valde Produktutveckling med möbeldesign i första hand men även Litteraturhistoria A och Historia A som reserv, ifall jag inte skulle komma in på det första eller få något jobb. Det kändes så stort att göra sina val och anmäla sig till en högskola. Jag har ju funderat fram och tillbaka över dom här valen i flera år. Undrat över vad jag vill bli, vad jag ska göra med mitt liv. Jag har alltid tänkt att jag skulle plugga utomlands efter gymnasiet, men när situationen nu är som den är är jag jätteglad att jag hittat en utbildning som finns i Nässjö och som dessutom passar mig så bra. Nu gäller det bara att komma in och sen ska jag bli stans största plugghäst! 


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Ja du, göra med ditt liv, det är ju redan förbestämt när man har satt en liten hund, nej jag menar bebis, till världen, då är det den grejen som styr ens liv. Du har ju verkligen tur att det finns så fin utbildning just där ni bor. Hoppas du kommer in just på den linjen du har sökt till. Vi håller tummisarna för det. Kram M

2010-03-21 @ 17:08:08
Postat av: Farmor

Klart du kommer in. Det kommer att gå hur bra som helst. På ett sätt är det bättre att plugga när man har småttingar, man blir mer effektiv eftersom man inte har all tid i värden. Jag tyckte i alla fall att det funkade utmärkt, mycket beroende på ett superbra dagis med förstående personal.

2010-03-21 @ 19:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0