vårkänslor.



Så var det söndag igen. Ännu en vecka som tar slut.
Idag har vi varit ute på långpromenad. Enligt Eniro har vi gått ca fem kilometer. Vi gick och tittade var min framtida skola ligger så jag vet hur jag ska ta mig dit i höst (om jag kommer in) och sen fikade vi på Elsies inne i stan. Harry sov mest hela tiden. Ganska fint väder även idag, ljust och skönt ute. Det är konstigt att vädret kan göra så mycket för ens humör. Jag börjar få massa vårkänslor redan, fast det ligger meterhöga snödrivor i varje gathörn. Det är så mysigt att vakna av att solen tittar in genom sovrumsfönstret och så skönt när solen värmer en på ryggen när man är ute. Man mår så himla mycket bättre när det börjar bli vår. Dessutom ska vi ju flytta, ha dop, börja skola och dagis. Njuta av en lång och skön sommar. Vi har så mycket att se fram emot. Just nu är allt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0