gratis bebis någon?

Dagen har så här långt varit bättre än gårdagen. Då var Harry supergnällig hela dagen och sov knappt nånting. Tillslut pallade jag inte mer, fick migrän och övervägde att ge bort honom gratis till nån snäll tant. Han kan verkligen gå en på nerverna den där gnällspiken. Höjdpunkten på dagen var när han fick bada på kvällen (för att tvätta bort all aska och sot som han hittat i kakelugnen och sen krupit runt i). När han fick sitta i sin balja med massa skum och leka med badleksakerna han fått av sin mormors kompis blev allt bra igen.
Idag har vi haft det ganska bra. Vi sov middag båda två - i två och en halv timme! Det behövde nog både Harry och jag.
Jag tror nästan att det är tänder på gång igen. Han har varit så tjurig och ledsen, sovit och ätit jättedåligt i flera veckor. Jag intalar mig i alla fall att det är tänder, för är det inte det så betyder ju det att Harry bara är sån här och det går jag INTE med på!


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Jag kan ta honom för jag är en snäll tant!!

Det är faktiskt inte kul alla dagar men man älskar dom ändå! Stå ut, snart har du dojor i hallen storlek 45 och då undrar du, vart har tiden tagit vägen?

Kramis M

2010-05-06 @ 16:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0