måndag.

Harry har varit övertrött hur länge som helst men inte kommit till ro, men nu äntligen har lillprinsen somnat. Jag sitter i soffan och kollar på Halv åtta hos mig och känner plötsligt hur trött jag är. Det får bli en lugn kväll. Titta på Bonde söker fru, byta blöja på Harry, sätta på pyjamas och ge honom lite välling och sen sova!

Idag har jag hunnit packa ganska mycket inför flytten. Vi har varit ute på en liten promenad och beställt dopfika på Thimons. Jag hade tänkt baka själv men jag höll på att stressa ihjäl mig över receptjakt, provbak och smakkombinationer. Så det får bli färdigköpta tårtor - antagligen mycket finare och godare än om jag skulle baka det själv. Vad det blir för något får ni se den 5 juni :)

Längtar tills jag kan sitta ute på vår balkong i kvällssolen!


Kommentarer
Postat av: Annika

Vi flyttade precis för ett år sen i dagarna. Kommer ihåg allt jobb men så bra det blev. Vi sitter på balkongen i kvällssol och bara njuter :) ska bli kul den 5:e juni :))

2010-05-03 @ 21:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0