trion.

Årsdagen av Kristi färd till himmelen! Det ska vi fira med hemmagjord pizza när Marcus och Harry kommer hem från ICA.
Marcus kom hem från övningen igår, trött och skitig. Men jag blev glad ändå, skönt att äntligen umgås med en vuxen människa igen, även om det gick över förväntan att vara själv hemma med Harry. Det är klart det går, det finns ju massvis med ensamstående föräldrar som klarar det jämt, men det blir stor skillnad för mig som är van att ha någon att dela "bördan" med. Det var lite skönt och roligt att testa på att vara själva men nu är det bra att allt är som normalt igen. Att jag har någon att prata med, någon att dela matning, tvättning, läggning, tröstning och lekning med!


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Hej trion!

Så mycke fina grejor du har köpt till lillprinsen. Han såg väldigt nöjd ut på bilderna. Hoppas ni får en skön helg!! Här regnar det förståss. Ja vräker ner vill jag säja. Men ha det bra så ses vi ju nästa vecka, i alla fall två tredjedelar av familjen.

Kram M

2010-05-14 @ 11:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0