ensam mamma söker.

Brukar ni kolla på "Ensam mamma söker"? Då vet ni vem Emma är - hon skitsnygga tjejen med blont hår, tatueringar och 50-talsstil. Jag tycker verkligen hon är skitcool och för nån vecka sen hamnade jag på hennes blogg på tv3.se. Jag skrev en kommentar, och när jag nu återigen hamnade på bloggen såg jag att hon skrivit ett blogginlägg baserat på min kommentar. Lite roligt, speciellt som det handlar om ett ämne som jag aldrig tröttnar på. Eller tröttnar är väl precis det jag gör, men det är så viktigt och gör mig så frustrerad, arg och ledsen att jag hela tiden vill diskutera detta ämne - nämligen "unga föräldrar". Att människor tycker sig ha rätten att tala illa om oss, tycka synd om våra barn och tycka att vi är allmänt oansvariga som "blivit på smällen" vid en så ung ålder. Men min kommentar handlade inte enbart om unga föräldrar utan även föräldrar med just tatueringar, piercingar och annorlunda klädstilar. Men hursomhelst, kolla in hennes inlägg här

http://www.tv3.se/blog/mamma-emma/2010/11/03/om-att-vara-ung-mamma


Kommentarer
Postat av: johanna

Gud vad kul att hon skrev så! Värsta grejen! Ska bli så himla kul att komma imorgon! ååååh =)

2010-11-12 @ 21:56:11
URL: http://nakeddays.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Jag älskar hennes stil också :)

Jag önskade att jag hade hennes stil :)

kram

2010-11-15 @ 11:55:52
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0