inspiring office.

Vi har precis påbörjat ett grupparbete i skolan, där vi ska ta fram "framtidens kontor" till företaget Martelas designtävling med tema "Inspiring Office". Vi ska skapa ett koncept för en inspirerande arbetsplats med okonventionella lösningar som går utanför de gängse produktramarna.
Det är nu ni kommer in, kära läsare! Ni som har erfarenhet av kontor, hemma eller på jobbet, stort eller litet, enskilt eller för många människor - vad tycker ni är viktigt med ett kontor? Om ni har tid och lust får ni gärna svara på dessa frågor, eftersom vårt arbete blir som bäst om vi kan utgå från "riktiga" människors åsikter och ideer. Ni kan antingen svara i kommentarsfältet eller maila mig på [email protected]. Ni kan självklart vara anonyma, men skriv gärna vilken typ av arbete ni har. Tack för hjälpen!

  • Vad i ditt kontor skulle du inte vilja vara utan?
  • Vad i ditt kontor tycker du sämst om?
  • Vad saknar du i din arbetsmiljö?
  • Vad skulle göra din arbetsdag enklare?
  • Vilken slags förvaring tycker du bäst om? (Bokhylla, lådor m.m.)
  • Skulle ett bättre/snyggare kontor göra det roligare att gå till jobbet?
  • Vad föredrar du - kontorslandskap eller enskilda kontor?

Kommentarer
Postat av: g.mormor

Vill inte vara utan min gardin med samma färg på lampa, inte heller mina orkideér i fönstret. Gillar inte att det är så mycket aktivitet i rummet utanför min dörr. I övrigt saknar jag nog ingenting.

Bokhyllor och en hurts är bra inredning samt bord för skrivare och bra arbetsyta.Snyggare rum kan jag inte få eftersom jag själv inrett det. Absolut enskilda rum, aldrig kontorslandskap.

Kram M

2010-11-05 @ 11:58:44
Postat av: Amanda

Tack för hjälpen!

2010-11-05 @ 12:58:02
URL: http://harryochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0