magsjuka x2.

I fredags var jag på krogen med några klasskamrater på Hotell Högland, Nässjös (enda) uteställe. Marcus och Harry åkte till Skövde för att hälsa på Marcus kompis och hans tjej. Vi hade roligt på var sitt håll. På lördagsmorgonen var jag lite trött och sliten, men mådde ändå ganska bra. Runt lunch kom grabbarna hem igen. Då hade jag dock börjat må lite illa, trots att jag mått mycket bättre innan. Marcus sa att Harry hade kräkta två gånger. Det dröjde inte länge innan även jag började kräkas. Så drog den andra magsjukan på två veckor igång. Marcus klarade sig, som tur var. Vi blev friska ganska snabbt ändå, men både jag och Harry har fortfarande lite svårt att äta. Men imorgon blir det dagis och skola igen, och nu hoppas jag av hela mitt hjärta att vi slipper vara sjuka mer!


Kommentarer
Postat av: farmor

Ja,nu får det sannerligen vara nog!

2010-11-09 @ 12:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0