barstol.

Imorgon har jag redovisning av Barstols-projektet. Jag är sååå nervös. Det kommer vara en till klass där, några lärare, kanske andra människor också. Utöver min klass. I en aula! Jag håller på att dö av nervositet, kommer säkert inte kunna sova inatt.
Eftersom Harry varit sjuk i över en vecka har det varit svårt att hinna bli klar med allt. Jag har fått plugga varje liten sekund jag haft över. Jag har tänkt ut formuleringar och meningsuppbyggnader när jag matat Harry, skrivit och fixat powerpoint-presentation när han sovit middag, suttit och skissat och gjort prototyper på kvällarna när Marcus kollat på TV. Jag har bokstavligt talat simmat i barstolar. Drömt om barstolar, kräkts på barstolar. Men nu äntligen är jag klar och imorgon kan jag pusta ut. Innan det är dags att sätta igång med nästa grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0