halleluja!



Idag lämnade jag in de två sista inlämningsuppgifterna i Designteknik A, så efter tentan på fredag är kursen avslutad! Skönt att kunna stryka tre stora uppgifter som blivit klara denna vecka och fokusera på det som är kvar. Förutom tentan är det en stor designuppgift i Formgivning A som ska redovisas den 27/10, där vi ska ta fram ett varuexponeringsställ för tygprover för ett företag i Nässjö som heter Nevotex. Bara en vecka kvar men jag tycker ändå att jag kommit igång så smått. Dessutom kommer min pappa och hälsar på i helgen så förhoppningsvis hinner jag göra klart det mesta då. Pappa är ju lite av en hejare på det där med varuexponering så jag hoppas på lite hjälp och ideer där.
Jag underlättar förresten tentapluggandet med mina nya gem, köpta på Moderna Museet. De livar upp de flesta skolböcker, till och med "Ritteknik för möbelindustrin"! :)


Kommentarer
Postat av: Farmor

Superbra jobbat, Amanda! Du är jätteduktig som fixar allt detta samtidigt som du har en liten "illbatting" att ta hand om och en sambo som ofta är iväg på övningar. Lycka till i fortsättningen. Kram!

2010-10-21 @ 08:28:52
Postat av: g.mormor

Du är duktig Mandis. Vi håller tummarna för dej hela tiden.

Kram M

2010-10-21 @ 16:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0