mat mat mat!

På eftermiddagen började jag känna mig illamående. Blev livrädd för att jag snart skulle behöva ligga med huvet ner i toan, men tack och lov har jag klarat mig. Jag har spenderat de senaste timmarna på Harrys madrass medans han har lekt och grejat lite bredvid. Jag tror dock inte att jag mår illa pga av sjukan med stort S, utan det beror nog helt enkelt på matbrist. Jag är så hungrig att jag inte känner hunger längre, jag blir bara illamående. Efter att Marcus kom hem för nån timme sen kom jag på att jag nog inte ätit mat sen i söndags eller måndags. Sen dess har det blivit nån macka här och lite fil där. Jag varken hinner eller orkar laga mat när Harry är sjuk, jag har massa plugg och Marcus är på övning. Så snart ska jag njuta av varje tugga av maten som gubben är och hämtar på libanesen!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Men du.. Du måste ta hand om dig själv för att orka (även om det är lättare sagt än gjort..) Känns som om vi skulle behöva komma och fylla upp frysen inför nästa övning;-)) Passa nu på att pyssla om dig själv när gubben din är hemma. Sköt om er!

2010-10-28 @ 09:08:47
Postat av: g.mormor

Ajj ajj Mandis. Äta bör man annars dör man. Det låter hårt men du måste vara rädd om dej.

Frossa i lite gott nu i helgen så du får tillbaka lite av det du förlorat.

Trevlig helg på er allihop.

Kram M

2010-10-28 @ 20:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0