plugg för hela slanten.

Igår hade jag egentligen självstudiedag men dom som ville fick sitta i skolan och plugga, så fanns läraren där om man behövde hjälp. Jag satt där från tio till fyra och pluggade STENHÅRT. Tog inte en enda rast, skippade lunchen. Skönt att få saker gjorda och att kunna fråga om hjälp när fastnar. Det är ju värdelöst att sitta hemma och hålla på med CAD och sen inte veta alls hur man ska lösa en uppgift. Det är ju inte bara att gå och plinga på hos grannen direkt (eller, det är det ju eftersom min granne gått samma utbildning som jag, men ändå). Det tråkiga är bara att vi har så sjukt mycket att göra just nu att hela gårdagens arbete knappt gör nån skillnad. Tre olika stora uppgifter i CAD som ska vara klara på måndag/onsdag, tenta i Designteknik A på torsdag nästa vecka och en hemtentamen där vi ska ta fram ett designförslag på ett varuexponeringsställ för ett företag i Nässjö. Det ska vara klart den 27:e och jag har knappt börjat.. Har inte varit med på nån genomgång eller på studiebesök på företaget eftersom Harry varit sjuk. Panik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0