fridaynight.

Tråkiga bloggen har blivit ännu tråkigare. Jag lägger aldrig upp några bilder och jag har ingenting vettigt att skriva. Vi får väl hoppas på bättre tider, när jag kommit in mer i skolrutinerna och kanske hinner med lite seriöst bloggande mellan allt pluggande.

Kan ju i alla fall berätta att vi var hos Nils och Emelie igår, tillsammans med några andra. Käkade goda mackor och paj, drack kaffe och saft. Harry var övertrött och ledsen, men var nöjd så länge han fick klappa Nils på huvudet och titta på fotbollskort. En trevlig torsdagskvällsaktivitet!
Idag har jag varit hela dagen i skolan och haft ganska så ovärda diskussioner om hur vi upplever skolan m.m. Sen jag kom hem har jag gjort pizza och små modeller i CAD. Läxor, läxor, läxor.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Bloggen är visst inte tråkig, tvärtom. Det är jätteroligt att få ta del av ert vardagsliv när ni nu bor ett antal mil ifrån oss allihop. Min dag på jobbet börjar alltid med en kopp kaffe och Amandas blogg, sen är jag redo att ta tag i dagens uppgifter. Det gör inget att det går några dagar mellan bloggarna, vi trogna läsare förstår att du har mycket omkring dig men SLUTA ICKE MED BLOGGEN!

2010-09-06 @ 07:44:51
Postat av: mormor

Känn ingen prestationsångest. Oavsett hur ofta du lägger in nytt så är det vår länk till er. Du träffade din mormor flera gånger i veckan när du var i Harrys ålder. De förutsättningarna finns ju inte för oss/er. Därför suger vi i oss det som skrivs oavsett när och vad. Puss, hjärtat.

2010-09-08 @ 20:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0