KATASTROF!

Jag är så ledsen, arg, förtvivlad! Hur kunde detta hända? Vart är Sverige på väg? Ska min son behöva växa upp i ett samhälle där Sverigedemokraterna har inflytande? Där rasister är med och påverkar? Ska min son behöva se Jimmie Åkessons fasansfulla ansikte och bli hjärntvättad av hans skitsnack om att alla inte är lika mycket värda och att vissa har större rätt än andra att leva här? Hur ska jag skydda Harry från detta elände?
Jag vägrar! Jag flyttar, jag fryser tiden, jag isolerar mig i underjorden i fyra år!

Nu har jag i alla fall blivit medlem i Socialdemokraterna. Som ett första steg i kampen mot SD.
KATASTROF!


Kommentarer
Postat av: g.mormor

Ja du, livet är fullt av motgångar, när man passerar en så står de andra på rad.

Ha en skön 1-årskväll!

Kram M

2010-09-20 @ 18:14:29
Postat av: Elin

BRA DÄR! Jag gick från ung vänster till vänsterpartiet för några veckor sen, Jag förstår inte vad det är för fel på folk men det är upp till oss att förändra allt nu!

2010-09-21 @ 14:36:07
Postat av: farmor

Men vet du vad som är bra? Jo, att Harry går på ett dagis med många nationaliteter. Då lär han sig redan från början att det inte har nån betydelse ifall han leker med Pelle eller Mohammed. Att det inte spelar någon roll vilken hudfärg man har, vilken religion man tillhör eller från vilket land man kommer ifrån. Man kan leka och vara vänner ändå. Men ruggigt är det att ett främlingsfientligt parti kommit in i riksdagen och dessutom har vågmästarroll. Jag hade mina aningar även om jag hoppades in i det sista att det inte skulle ske. Nu måste alla de andra partierna hjälpas åt för att dessa inte ska få något att säga till om. Sluta tjafsa och böra samarbeta istället, säger jag bara!

2010-09-21 @ 17:33:54
Postat av: Amanda

Bra där farmor! Jag håller med :)

2010-09-22 @ 10:05:56
URL: http://harryochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0